I. Úvodní ustanovení

  1. Identifikace poskytovatelů:

    Mgr. Pavel Rynt, IČO: 11287152, DIČ: 6609282163
    Mgr. Renata Ryntová, IČO 66402379, DIČ: CZ7251222396
    EASY ENGLISH jazyková škola v. o. s., IČO: 24835480, DIČ: CZ24835480

  2. Předmět podmínek:

    Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP”) upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem (dále jen “jazyková škola”) a zákazníkem (dále jen “účastník”) při poskytování jazykových kurzů a souvisejících služeb.

II. Přihlášení do kurzu a uzavření smlouvy

  1. Přihláška:

    Účastník se přihlašuje do kurzu prostřednictvím online objednávkového systému na webových stránkách jazykové školy nebo jiným způsobem stanoveným školou.

  2. Potvrzení přihlášky:

    Přihláška je považována za závaznou po obdržení potvrzení od jazykové školy a úhradě kurzovného či zálohy dle platebních podmínek.

III. Platební podmínky

  1. Platba proti faktuře – firmy a instituce:

    • Pro účely fakturace je nutné ve přihlášce uvést přesné údaje o odběratele (název, sídlo, IČO, DIČ) a specifikaci služby (např. jazykový kurz, rekreační pobyt).
    • Faktura bude zaslána na uvedenou adresu (e-mailem nebo poštou).
    • Objednávky směřujte na adresu dodavatele: Mgr. Pavel Rynt, Lutovítova 810, 278 01 Kralupy nad Vltavou, IČO: 11287152, DIČ: 6609282163.
  2. Osobní platba bankovním převodem – pobytové kurzy:

    • Po odeslání přihlášky obdrží účastník e-mailem číslo účtu a variabilní symbol pro úhradu kurzovného.
    • Rezervace místa v kurzu je potvrzena po úhradě celkové ceny (výuka, ubytování/strava) nebo zálohy za ubytování a stravu.
    • Doplatek za výuku je splatný nejpozději 21 dnů před zahájením kurzu.
  3. Osobní platba bankovním převodem – ostatní (nepobytové) kurzy

    • Po přihlášení obdrží účastník e-mailem platební údaje.
    • Přihláška je platná po úhradě celého kurzovného.
    • Ve výjimečných případech lze dohodnout rozdělení platby na pololetí.
    • Při přihlášení do probíhajícího kurzu bude účtována poměrná část kurzovného.

IV. Stornovací podmínky

  1. Storno před zahájením kurzu:

    • Při neuhrazení doplatku kurzovného ve stanoveném termínu nebo při oznámení neúčasti dříve než 14 dní před zahájením kurzu činí stornovací poplatek 30 % z celkové ceny kurzu (včetně ubytování).
  2. Storno po zahájení kurzu:

    • Při pozdějším oznámení neúčasti, neoznámené neúčasti, opožděném nástupu do kurzu nebo předčasném ukončení účasti nevzniká nárok na vrácení úhrady za kurz nebo ubytování, ani její části.
  3. Náhradní plnění:

    • V odůvodněných případech nabídne jazyková škola účast v náhradním termínu či jiném kurzu se započítáním uhrazeného kurzovného bez storno poplatků.
    • Nevyčerpané kurzovné je evidováno jako kredit po dobu 5 let a lze je převést na jinou osobu, která dosud nebyla účastníkem našich kurzů.

V. Ochrana osobních údajů

  1. Zpracování údajů:

    • Jazyková škola zpracovává osobní údaje účastníků v souladu s platnou legislativou, včetně nařízení GDPR.
    • Osobní údaje jsou využívány výhradně pro účely administrace kurzů a komunikace s účastníky.
    • Účastníci mají právo požádat o přístup ke svým údajům, jejich opravu nebo výmaz.
    • Kompletní Zásady ochrany osobních údajů budou uvedeny v samostatném dokumentu.

VI. Závěrečná ustanovení

  1. Změny podmínek:

    • Jazyková škola si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit nebo upravit. O změnách bude účastníky informovat prostřednictvím webových stránek nebo e-mailem.
  2. Řešení sporů:

    • Veškeré spory mezi jazykovou školou a účastníkem budou řešeny smírnou cestou. Pokud nedojde k dohodě, je příslušným soudem pro řešení sporů soud dle sídla jazykové školy.
  3. Účinnost:

    • Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 17. 3. 2025 a nahrazují veškeré předchozí verze obchodních podmínek.
Ilustrace balónkůIlustrace balónků

Potřebujete více informací?
Rádi vám poradíme!